Lyckeboanna

God jul!
Jag vill önska en riktigt god jul med mycket kärlek och glädje till er alla!

Vi började fira  julafton  i går, dan före dan.  Mamma, Lina & Jonas, Joseph och Oliver var hos oss. Vi hade en jättefin dag med Mexikanskt julbord (tacos) och julklappsöppning. Maja & Tony firar med Tonys släkt i år men Maja var med oss per telefon.  Vi  skickade  runt  telefonen  och  pratade  med  henne  allihopa. 

Kanske jag varit snäll för jag har fått  julklappar. Bland annat en cd med Emmylou Harris, fint vin, god choklad och julblommor. Jag har sparat några paktet till idag när Leffe & jag ska fortsätta fira jul. I dag ska jag se Kalle från början till slut. Det var sååå längesedan!

/AnnaLi
Lasse

Hej min älskade syster!

Ha en riktigt god jul, vi hörs.

Hälsa

Martina

Det är sant, men jag tycker julen alltid är speciell även om man inte gör något speciellt.



Hoppas ni får en fin jul =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress