Lyckeboanna

Söndagstur till Dalarna

Leffe och jag fick följa med vännerna Catta och Börje till Smedjebacken på en biltur idag. Börje skulle titta på Pontiacdelar som han hittat på Blocket.
På vägen dit stannade vi och fikade på Elsa Andressons konditori i Norberg. Ett gammalt fint fik med otroligt goda Napoleonbakelser och annat gott! Svårt att välja faktiskt! Jag vill åka dit igen!!!








Efter fikat besökte vi ett antikvitetsaffär. Jag hittade en tjusig hatt. Den passade inte så bra till jeans och gympadojjor, jag får väl ta fram nån gammal kjol. Så här fin är den!



Vi kom hem lyckligt och väl trots att gps:en försökte få oss på fel väg.

Nu ska jag jobba lite och förbereda arbetsveckan.
Ha det gott Alla!
Kram
/AnnaLi

Maja

Hej Mamma! Va bra att ni kom hem välbehållna! =) Vilken söt hatt du hade hittat. Annorlunda mot cowboyhatten jag oftast sett dig i. Cute! hihi Hörs ikväll! KRAAAM

Yvonne

Jag har också fikat på Elsas Kondis. Och.

Den hatten kommer Du nog att få glädje av för den passar Dig utmärkt.

Bia

Så fin du blev i hatten!

Skönt att vara lite i hatten när våren berusar!



Kram/Bia

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress