Lyckeboanna

Nr 5 - Mina dagböcker!
Alla som känner mig vet att jag älskar att skriva! Förutom allt annat jag skriver så avslutar jag också varje dag med en kort sammanfattning. Här i kistan ligger de...



Min allra första dagbok ser ut så här: Jag fick den av min storebror Classe i julklapp när jag var åtta år. Om man tittar noga ser man olika initialer i hjärtanen. Det är dåtidens kärlekar. Har alltid varit förtjust i pojkar! =)
         

Det finns massor av fina dagböcker i min kista. Två av de finaste är dessa i äkta skinn. Jag köpte dem i USA tidigare i år. Längtar att få börja skriva i dem. Men längtan i sig är skön, som en karamell som man vill spara ett tag innan man äter upp den. 

  

Kram!
/AnnaLi
Lina

Vad sa farbror doktorn? Att du hade en fol (ful?) hals?!?

Anonym

Jag tror att han sa att jag hade en ful hals. Skrev väl inte så jättesnyggt och inte minns jag vad han sa heller!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress