Lyckeboanna

Sportlov!
Det är söndagkväll och det känns precis som om jag borde förbereda en ny arbetsvecka, men det behövs ju inte. Det är ju sportlov! Känns helt ok att vara ledig en hel vecka!

Jag ska ägna lite tid denna veckan åt mina studier och så ska jag städa bland alla papper som ligger överallt. Någon dag ska jag åka upp till jobbet och vattna och fixa lite. Ska kanske jag ska shoppa lite och hälsa på Mamma.
Läsa och gå på löpbandet fixar jag samtidigt. Det är mycket roligt att motionera om man drömmer sig bort i en bok och glömmer att man tränar. Sen blir det väl någon skotertur också nu när det är så fantastiskt härligt vinterväder.

Har läst alla Läckbergs böcker nu. Den sista, Sjöjungfrun, var ett ruskigt dåligt slut på. Nu har jag börjat på Stieg Larssons bok, Flickan som lekte med elden.

Ha det så bra alla mina vänner!
/AnnaLi
Lina

åh vad härligt med snö och sportlov...



Kram!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress