Lyckeboanna

Graceland
Vi har idag gjort en guidat tur i Graceland. Vilket fint ställe!! Elvis var mycket givmild och gav pengar och bilar till behövande. Jag tänkte just på att "du får ingenting ta med dig dit du går". Detsamma gäller Michael Jackson och hans förmögenhet. Här visar de på nyheterna hur det spekuleras om vem som ska ta hand om hans rika små arvingar. Sorgligt!!!

Synd att Sverige missde U21. Vi försöker hålla oss uppdaterade här i väst. Dricker gevaliakaffe och läser arbetarbladet på mornarna precis som hemma.

När vi återhämtat oss inne i aircondition ska vi göra ett besök i Elvis flygplan "Lisa Marie". Man får gå ut en liten stund i taget när det är 40 grader ute.

Ha de!
AnnaLi & gänget
Maja

Tack för mmset mamma. Nu fick jag ta del av resan med:D



Ska uppdatera min blogg imorgon med bilder och text och då ska jag lägga in den bilden med..:)

nu ska jag sova snart, ledat på stranden halva dagen och stekt mig haha är en blandning av brun, röd och vit nu.. det tar sig hehe



Ha så kul! Kul att du kan uppdatera bloggen:) kram maja

Lena HD

Var rädd om er och ha det så kul!

Kram Lena & Lasse

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress