Lyckeboanna

Idol
Jag kan inte rösta på någon Idol nu. Alla är ju så bra! Men mina favoriter är nog ändå Mariette, Erik, Tove och Calle, men de andra är ju också såå bra.

Fredagkvällar är nog bäst på hela veckan. Fredagsmys i soffan, TV, god mat och kanske ett glas rött. Och så vetskapen om att hela helgen ligger framför med sovmorgon, kaffe på sängen, Melodikryss och lite hempyssel. Jag får njuta en helg till av födelsedagsrosorna från Mamma. De har blommat, med stora mörkrosa blommor, i nio dagar nu! 

Veckan har varit bra, men något sliten är man, det är förmodligen ett tecken på att man gjort rätt för sin lön på jobbet. Vi är dåliga på att säga till varandra att vi gör något bra så det får vi försöka bedöma själva. Nja...jo...jag har jobbat ganska bra denna veckan. Om jag var min chef skulle jag vara riktigt nöjd! <3

Ha en underbar helg alla!
Kram
AnnaLi


Lena HD

SORRY! Har totalt missat din födelsedag! Men älskade vän, här kommer ett väldigt sent men från hjärtat. Ett stort grattis!

Kram Lena & Lasse

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress