Lyckeboanna

Reportage i Gefle Dagblad

Idag kan man läsa om Projekt Mobilsockan i Gefle Dagblad.

http://gd.se/folkfamilj/folksant/1.1930064-en-valgorande-varm-mobilsocka?

Jag är glad att mitt projekt sprids och att alltmer pengar kommer in till Barncancerfonden. Målet på 10 000 kronor är snart uppnått men om folk vill fortsätta att köpa Mobilsockor så kommer jag att höja målet. Så länge det finns efterfrågan fortsätter jag. Det är rogivande att plocka fram garn och virknål.

Genom min facebookgrupp Projekt Mobilsockan har jag fått en del garn till skänks. Många har restgarner i sina gömmor som de inte har någon användning av.

Om Du vill ha en mobilsocka och samtidigt vara med och stödja cancerforskningen så kan du kontakta mig eller köpa på något ställe där mobilsockor säljs:

- Macken i Kungsgården
- Saker och Ting (Loppis i Icas gamla lokaler i Örta Sandviken, öppet varje lördag och söndag)
- Sigridsgården i Sandviken
- Facebookgruppen Projekt Mobilsockan
- [email protected]

Kram till Er Alla!
/AnnaLi




Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress