Lyckeboanna

Tiotusenkronorsmålet är uppnått!!!
I går nåddes målet på 10 000 kronor från Projekt Mobilsockan till Barncancerfonden! =)

Genom att tillverka och sälja Mobilsockor har ett betydande belopp kommit barncancarforskningen till del. Tiotusen kronor innebär femhundra tillverkade och sålda Mobilsockor! Dessa Sockor skyddar och pryder nu mobiler i vårt land och i andra länder. I min facebookgrupp finns idag 162 personer som genom att vara medlemmar i gruppen inspirerar mig att fortsätta detta arbete. Många av dem sprider även information och inbjuder andra att vara med i gruppen.

Jag började detta Projekt i oktober 2009. Mitt mål var att nå 1 000 kronor på ett år. Mobilsockorna har blivit en succe som jag aldrig hade kunnat ana! Målet har nåtts tiofalt under halva den planerade tiden. Alltså 10 000 kronor på ett halvt år!!! Det är helt fantastiskt!

Eftersom Projekt Mobilsockan sprids och det fortfarande finns ett intresse bland människor att vara delaktiga så kommer jag att fortsätta arbetet. I dag kommer jag att höja målet till nästa steg som är 15 000 kronor.

Numera är det naturligt för mig att alltid tillverka en Socka så snart jag får en liten stund över. Det har blivit en hobby som alltid finns med mig.

Till sist vill jag Tacka Er Alla som är med mig i detta arbete! Avslutar med ett par bilder på Diplomet från Barncancerfonden.

Stor varm Kram från mig! =)
/AnnaLi



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress