Lyckeboanna

Lite bilder...
Dags för lite uppdatering. Jag har lite nya bilder.

Här är Skrivarfåtöljen. Här skriver jag mina Morgonsidor nästan varje morgon vid femtiden.



Här är bilder från skoterturen i fredagskväll. Jag jobbade till fem, när jag kom hem fick jag grensla skotern och åka till Tryggjonsbon, Sandvikens skoterklubbs stuga. Leffe hade packat och förberett allting. I stugan åt vi grillad kyckling m.m. Roger och Polarn var där före oss och hade eldat så det var varmt och skönt.

           

Vi har sett bandy, både i Göransson Arena och hemma på tvn. SAIK är bästa laget!!! =)

  

Leffe är bästa kocken. Det är inte bara gott, det är fint också!

  

/AnnaLi

Lina

Så fin skrivhörna!! Åh vad mysigt!

Och bra att du har blommor omkring dig, det ger glädje i dessa mörka januaritider. Och vilken fin potatis!! :) Det måste kännas bra att ha en hemmaman!

AnnaLi

Jaa ... Lina, min skrivarhörna är underbar, jag kan knappt vänta till morgonen då jag får tid att skriva igen.

Hjärta-potatisen var verkligen fin. Tänk vad Leffe måste ha letat innan han fann den.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress