Lyckeboanna

Hantverk...


Denna väska har jag virkat av restgarner. Den behövde ett foder för att inte småsaker ska kunna ramla ur, så jag klippte sönder en blus som jag sydde om till foder. Härligt med återvinning. Jag är ganska nöjd med resultatet.



Denna vecka finns reklam för "Projekt Mobilsockan" i Sandvikens lokaltidning Annonsbladet. Jag fortsätter att tillverka mobilsockor och handledsvärmare ett tag till och försöker att bidra med pengar till cancerforskningen. Beställ gärna mobilsockor eller handledsvärmare.

www.barncancerfonden.se/4876 finns mer information.



Idag har jag tränat på nya hantverksmetoder, olika sätt att virka mönster. Dessutom håller jag på att sticka äkta goa och varma ullsockor som ska bli klara till vintern.

/AnnaLi

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress