Lyckeboanna

Kakfiasko!

Man lär sig något nytt varje dag.

Idag har jag lärt mig att man inte ska baka samtidigt som man tittar på skidskytte. Det var så spännande på tvn att jag tappade fokus på kakbaket och glömde tillsätta mjöl! Det går faktiskt att äta kakorna ändå, de smakar som kladdkaka, men de är inte fina. När skidtävlingarna var klara började jag om från början med baket och då gick det bra.

Det sägs att killar inte kan göra två saker samtidigt, det kan inte jag heller. =(

/AnnaLi

Tove

Hejsan!

Jag ramlade in på din blogg och såg att du har läst kursen "Att skriva barnlitteratur". Det är en kurs som jag själv är väldigt intresserad av att läsa, men det är svårt att hitta några kommentarer om vad folk som har tagit engetligen tycker om den. Det skulle vara snällt om du kunde berätta vad du tyckte!



Vänliga hälsningar

AnnaLi

Tove!

Jag kan verkligen rekommendera dig att läsa kursen "Att skriva barnlitteratur". Lärarna är kunniga och inspirerande. Lagom mycket läsning och skrivuppgifter. Vi fick träffa och ställa frågor till författare och förlagspersoner. För egen del kände jag att jag fick den sista pusselbiten. Nu vet jag hur jag ska gå vidare med mitt skrivande. Lycka till!

/AnnaLi

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress