Lyckeboanna

Antik & Symässa
Hej Alla!

Det är Antik & Symässa i Sandviken denna helgen. Jag var där i går och såg massor av vackra saker, inspirerande hantverk och mycket blingbling, sånt som jag gillar. Kom förstås hem med en massa fina garnnystan.

Här är några bilder från mässan.
     
   

När jag kom hem satte jag genast igång att sticka en volangsjal som jag köpt garn till. Det är en speciell teknik och ett speciellt garn och den blev så här:



Jag har även köpt garn och mönster till volanghandledsvärmarna ovan. Det blir nästa projekt! =)

Törnrosa & Prinsen har varit på vift i Lyckebo i en vecka. Nu har båda kommit hem till sitt Fjärilshus och har fått massor av godsaker till Söndagsmiddag.



Prinsen kom för ett par dagar sedan. Törnrosa kom idag. Hon blev så glad att se sin prins igen så hon kastade sig över honom och pussade och gullade en lång stund. Nu får de vara i sitt hus tills det blir tillräckligt varmt och jag kan släppa ut dem. Man blir så rädd för att trampa på dem när de flyger omkring fritt härhemma.

Lots of love!
AnnaLi



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress