Lyckeboanna

Almas "coat of many colors"
Hej Alla! 
 
Mina elever har påsklov och därför är jag också ledig. Det händer så mycket hela tiden så det känns bra att få TID att "komma ikapp". Tankar tar tid och jag har många tankar otänkta. Att vara kreativ är ett bra sätt att koppla av för mig. 

Här är ett exempel på min kreativitet.
Almas nya kappa med tillbehör.



Att hälsa på Alma och mysa med henne i famnen är värt att vänta på. Det fick jag göra i påskhelgen. Det är cirka hundra mil så det blir inte varje vecka. Här är min goa lill-jänta med sin nya snuttefilt.



På Påskdagen döptes Alma i Norra Sandsjö kyrka utanför Eksjö. Vill du se en vacker kyrka ska du gå in där och titta! Lite oansenlig på utsidan kanske, men oh så vacker inuti!



Vår käre "jamm-kompis" och vän Hans Björk dog förra veckan. Känns väldigt tomt och konstigt. Har nog inte fattat ännu att han inte ska jamma med oss mer.

Mamma bor kvar hemma hos oss eftersom hennes egen lägenhet fortfarande är en byggarbetsplats.  Passar ju bra nu när jag är påskledig. =)

Lots of love!
AnnaLi
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress