Lyckeboanna

Törnrosa & Prinsen
Lite läskiga är dom, har verkligen inte fått några passande namn. Törnrosa och Prinsen. Efter cirka tio dagar har de nu hängt upp sig i taket på burken och ska bli puppor. De ska bli vackra fjärilar om någon vecka och då kommer namnen att passa bättre.


Idag har jag tillverkat ett Fjärilshus som ska inredas innan Törnrosa och Prinsen flyttar dit.

Betydligt vackrade var de blommor som jag fick av Leffe på vår fjortonårsdag! En stor bukett med rosa tulpaner och andra rosa blommar inlindade i rosa silkespapper och glänsande snören. Tror att han fortfarande gillar mig!  



Är det någon som kan tala om vad blommorna heter?

Lots of love!
AnnaLi

Annika

Hej. Jag har gått vidare i Tvspelswebs fototävling på Facebook. Det skulle vara jätte snällt om du skulle rösta på mitt bidrag (nr.9)! Alla som röstar får en länk i min blogg, och har chans att synas för mina 300+ läsare!



http://blogofphoto.blogg.se/2012/march/final.html#comment



Jag ber om ursäkt om du inte vill ha såna här kommentarer. Det är frivilligt att rösta, det är inget måste!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress