Lyckeboanna

Tjänstledig och kreativ i Skrivarstugan
Insvept i min gamla noppriga älsklíngskofta har jag tillbringat större delen av dagen i Skrivarstugan. Ni vet, en sån där gammal kofta som man inte använder på jobbet men som är på tok för gosig för att slängas bort. Man blir liksom glad i den. Jag är en livsnjutare och försöker att göra mitt liv meningsfullt och intressant. Denna veckan har jag tagit tjänstledigt från jobbet. Känns lyxigt och härligt. Det blir säkert roligare att jobba om jag hinner med att ägna tid åt mina skapande intressen ibland. Idag har det blivit 4362 skrivna ord och tre virkade mobilsockor i iphonestorlek. Skrivarstuga och skrivarstuga, det låter lite märkvärdigt. Det är inte så märkvärdigt. Det är bara vår gamla husvagn Gullebo som tjänstgör som skrivarstuga. Den är lika inbodd och gosig som en en gammal nopprig kofta.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress