Lyckeboanna

Varifrån kommer alla beställningar?



Det har varit mycket roligt att gå till brevlådan den senaste veckan. Jag vet inte vad det beror på, men Mobilsocksbeställningar strömmar in från hela landet. Jag får vänliga brev med beställningarna som uppmuntrar mig att fortsätta insamlingen till Barncancerfonden. =)

I dag kom ett brev från en Mamma vars dotter haft cancer som 5-åring. Idag är flickan 27 år och frisk! Jag älskar dessa berättelser! Det är ju det jag vill vara med och kämpa för. Det är en så pytteliten bråkdel jag kan göra, men jag gör det jag kan och jag gör det med glädje. Min förhoppning är att minst ett barn ska kunna räddas med de pengar jag samlar in. Och för de föräldrarna är det ju högsta vinsten.

Min dotter blev frisk. Utan forskning hade det varit omöjligt. Det var en av de tuffaste cancerbehandlingarna hon gick igenom. Idag har hon en benprotes inne i benet eftersom de var tvungna att ta bort en del av hennes eget ben. Hon har även droppfot och måste använda en skena som stöd för att få upp foten. Men hon är frisk och hon kan gå själv och slipper sitta i rullstol! För 10 år sedan hade de fått amputera hela benet. Forskningen går framåt med de medel som samlas in.

Så vill du ha en Mobilsocka, en Iphoneväska eller handledsvärmare - hör av dig angående storlek och pris. Vill du (mot förmodan) inte ha en Socka så går det bra att skänka en slant ändå. Följ bara instruktionerna om du klickar in dig här till höger. Alla känner vi till någon som har cancer. Tillsammans gör vi skillnad!

Lots of Love!
/AnnaLi



Joseph

Mamma, du är bäst!

Yvonne

Kram till duktiga Du.

Roligt att Du bloggar igen, brukar kolla då och då och blev glad att se Dig.

Ingemar

Go for it Anna. Jag kommer ihåg pullovern du gjorde till mig. Bar den under några år faktiskt.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress