Lyckeboanna

Prinsessor
Min egen Kronprinsessa Anna Lina Victoria med sin Lillsessa Alma Viola Isabelle.



Mormor och Bonusmorfar och gohjärtat Alma.



Så är det äntligen sportlov och jag har tid för en liten uppdatering på bloggen. Fotona är inte av bästa kvalitet men motiven är ju desto bättre! =)

Saknar skotersnön härhemma i J-fors City. Har faktiskt bara åkt en enda tur denna säsongen. Det var när vi ordnat skotercrusing i Sandvikens centrum. Här åker barn med Mamma Mu i vår släde.



Och här åker självaste SAIK-mascoten Pigge!



I går och idag har jag mest drällt omkring härhemma och gjort ingenting särskilt. Jag blir rastlös och har svårt att varva ner när jag är ledig. Det brukar ta en vecka och då är det ju dags att jobba igen. Fast det är skönt att bara gå och drälla ibland.

Ha det gott alla mina vänner!

Lots of love!

AnnaLi
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress