Lyckeboanna

Påsk i Sikåskälen, Jämtland
Hemma igen efter några dagar i Sikåskälen i Jämtland.

Vi har hälsat på Lars-E & Carina i deras stuga. Det var tänkt att vi skulle åka på säsongens sista skoterturer, men till och med däruppe var snön borta. Lite snö fanns det, men inte tillräckligt. Det gjorde absolut ingenting eftersom vintern har varit så riklig att till och med jag fått nog.

Vi grillade, badade bastu, jagade sorkar, åt god mat och hade en solig och trevlig helg tillsammans. Här kommer några bilder.

 Stugan

 Grillning

 Bastun

 Leffe och Lars-E på älgpass

/AnnaLi

Yvonne

Härligt det ser ut.

Nu en annan sak.

När jag såg Fråga doktorn i går fick jag en ide´ (ifall ingen redan gjort det).

Jag undrar om jag får låna material ur Din blog om Mobilsockeprojektet som jag får vidarebefordra till Fråga Doktorns redaktion.

Jag tycker att alla bör få veta om Din insats för Barncancerfönden och det programmet har ju många tittare. Kram/ya

AnnaLi

Hej Yvonne!

Du får gärna använda och sprida projekt Mobilsockan så mycket du vill. Det är bara roligt. Kanske fler blir inspirerade att starta en insamling. =)

Kram!

AnnaLi

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress