Lyckeboanna

Äntligen snö!!!
Nu har det äntligen kommit snö. Det är så vitt och vackert! Alla träd dignar av snötäcket. Till helgen blir det nog en skotertur!
/AnnaLi




Lina

Åååååhhh så fint med mycket snö!!!! Behåll den ett tag till så jag hinner komma och hälsa på!!

KRAM - dottern

Yvonne

Vad glad jag blev över Din snöskylt.

Jag älskar också snö om vintern men många i bilddagboken fasar för den.

Får jag visa dom Din skylt, så de ser att jag inte är nån kuf, utan att det kanske är ett släktdrag att gilla snö:)

AnnaLi

Lina och Yvonne!

Det är underbart med snö!!! Det är så vackert att man blir mållös.

Lina, jag ska göra vad jag kan för att behålla snön tills i april ungefär.

Javisst Yvonne du får använda skylten i bilddagboken och i bloggen också om du vill. Visst är den härlig.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress