Lyckeboanna

Maja is back!
Maja var här i helgen och hälsade på efter återbesök på Karolinska. Hon har besegrat cancern! Alla prover visar bra!!! Och vilken comeback sen... Hon har fått håret tillbaka med råge! Massor av tjockt fint hår i tuppkamfrisyr. Och ögonfransarna är otroliga! Jag skulle behöva två lager lösögonfransar för att komma upp i samma längd och täthet. Maja i back!!! Bra kämpat!
/Mamma AnnaLi


Anonym

Hej! va fint du skrivit! Och vilken snygg brud på bilderna då! hehe Jovisst surru me is back and me is back to stay! hehe kram

Yvonne

Underbart!

Hon har kämpat, vunnit och blivit starkare.

Jag gläds med er.

Bia

Å så kul att du hörde av dig! Jag har tänkt på dig flera gånger, men efter en datakrasch tappade jag bort din mailadress, så jag visste inte hur jag skulle få tag på dig!

Härligt att läsa om dotterns kamp som varit så framgångsrik!!

Nu ska jag spara din mailadress. Absolut!



Kram/Bia

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress