Lyckeboanna

Påsklov

Hej Bloggvänner!

Några vårbilder på min nydesignade blogg.

Först ett par bilder från ett tussilagofyllt dike med Leffe och Peggy i bakgrunden.





Så här fina kycklingservettringar har mina elever gjort till påsk:





Jag funderar på att starta ett stick-café, men tills vidare nöjer jag mig med att delta i stick-café på Facebook. Jag gillar hantverk men det verkar inte finnas så mycket häromkring.

Jag fortsätter att njuta av mitt välförtjänta påsklov. Ha det bra ni också!

Kram!

AnnaLi

Joseph

Grymt snygg blogg!

AnnaLi

Absolut Joseph! Du är en grym bloggmakare! Tack så mycket för hjälpen. Kram! /Mamma

Eva

Den är vårfin din nya blogg! Precis som du:)

AnnaLi

Haha Eva! Ja visst är vi vårfina bloggen och jag.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress