Lyckeboanna

Avslappning och Rehab

Nu har mössor, sockor, pannband och pulsvärmare blivit färdiga. Jag har hittat garnet i mitt restgarnsförråd. Jag kan inte gå förbi en hederlig gammal garnaffär utan att gå in och göra ett "stödköp" och därför har jag ganska mycket att välja på. Hehe...
Enkla handarbeten är min bästa avslappningsövning. Men jag gör även andra avslappningsövningar och promenerar varje dag. 
Nästa vecka blir det Rehabmöte. Det blir mycket intressant. Nio personer ställer frågor om mitt mående. (Chefen, chefens chef, kunskapskontoret, läkaren, terapeuten, försäkringskassan, facket, rehabsamordnaren och så jag.) Otroligt vad populär man är... hmpf. Jag har läst om att försäkringskassan utförsäkrar många långtidssjukskrivna nu så jag är beredd på nåt sånt. Jag tänker att det får bli som det blir. Så länge jag har sömnproblem, är stresskänslig och ljudkänslig är det inte så bra att vara i skolmiljö så jag får nog prova något annat. Allt kommer att ordna sig och jag försöker att ta en dag i taget. 
Med kärlek!
Anna


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress